Na vašem soukromí nám záleží

Tyto webové stránky používají základní funkční cookie k zajištění svého správného fungování a sledovací cookie k pochopení toho, jak se stránkami pracujete. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s používáním cookies.

Podrobnější informace o tom, jak cookies zpracováváme, naleznete v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.

Ze života TGS

Kdo se stará o vaše servisní požadavky

20. 05. 2024
P1010776

Servis a opravy strojů jsou nedílnou součástí života ve výrobních firmách. O špičkový výkon mašin se postará jak preventivní údržba, tak opravy při poruchách. Pokud zavoláte nebo napíšete na náš servis, ujme se vás náš odborný tým, který zajistí vše od prohlídek přes opravy strojů či instalaci náhradních dílů. Jako první se však setkáte s našimi dispečery, které vám nyní chceme představit.

Jan Štrunc – dispečer pro náhradní díly a instalace

Honza k nám nastoupil v prosinci 2023 a postará se o vás, pokud telefonicky nebo e-mailem objednáte náhradní díly. Na práci ho nejvíc baví, že není stereotypní a ve volném čase ho potkáte na fotbalovém hřišti, kde sám hraje nebo trénuje dorost.

Co si máme představit pod dispečerem pro náhradní díly a instalace?

„Jakmile zákazník objedná náhradní díl, poptám ho u dodavatele a zákazníkovi pošlu cenovou nabídku. Pokud má zájem, náhradní díl objednám. Dále komunikuji s kolegy, abychom naplánovali instalaci objednaných dílů. Svůj den trávím hlavně u počítače a na telefonu.“

Co jsi dělal předtím, než jsi nastoupil do TGS?
„Byl jsem předákem výroby a ještě předtím vedoucí logistiky. Práce dispečera je velká změna a den mi mnohem víc utíká.“

Servis-Honza

Pavel Stupka – dispečer pro nahlašování servisu

Pavel je u nás sice jen od dubna 2024, ale rychle zapadl. Stejnou pozici dělal 16 let v předchozí firmě, a tak není divu. Na telefonu ho zastihnete prakticky kdykoli, ale stejně vás bude vždy žádat, aby vše bylo i písemně. Ve volném čase si užívá s manželkou farmaření.

Co obnáší tvoje práce, Pavle?

„Když přijde servisní požadavek, musím ho roztřídit, jestli se jedná o záruční nebo pozáruční tiket, případně požadavek na náhradní díl. Vše musím zaevidovat do našeho systému a se zákazníkem plánujeme datum servisu. I když mi zákazník zavolá, vždy se snažím, abychom měli podklady i písemně, včetně chybových hlášek nebo fotky problému. Díky tomu můžeme správně identifikovat, kde je chyba.“

Co tě na práci nejvíc baví?

„Určitě ta různorodost. Každý požadavek je jiný a práce dispečera není stereotypní. Oproti předchozí práci vidím rozdíl v rozhodovacím procesu. Dříve bylo více zodpovědnosti na mě, v TGS má každý útvar svého vedoucího, a tak by to mělo být.“

Strojirenska-inspirace-Honza2

Věříme, že až příště budete zadávat tiket na servis, bude pro vás služba trochu osobnější. A pokud naopak hledáte práci ve strojírenství, kde budete mít prostor pro vlastní iniciativu, přátelský kolektiv a možnost růstu, mrkněte na naše aktuálně volné pozice.

Chtěli byste pracovat společně s námi?

Posouvat hranice ve strojírenství i svoje vlastní?

Prohlédnout volná pracovní místa

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Nikdy.

katalog Katalog Objednat ServisServis Poptávka
Login