Kdo se stará o vaše servisní požadavky
Servis a opravy strojů jsou nedílnou součástí života ve výrobních firmách. O špičkový výkon mašin se postará jak preventivní údržba, tak opravy při poruchách. Pokud zavoláte nebo napíšete na náš servis, ujme se vás náš odborný tým, který zajistí vše od prohlídek přes opravy strojů či instalaci náhradních dílů. Jako první se však setkáte s našimi dispečery, které vám nyní chceme představit.
Jan Štrunc – dispečer pro náhradní díly a instalace
Honza k nám nastoupil v prosinci 2023 a postará se o vás, pokud telefonicky nebo e-mailem objednáte náhradní díly. Na práci ho nejvíc baví, že není stereotypní a ve volném čase ho potkáte na fotbalovém hřišti, kde sám hraje nebo trénuje dorost.
Co si máme představit pod dispečerem pro náhradní díly a instalace?
„Jakmile zákazník objedná náhradní díl, poptám ho u dodavatele a zákazníkovi pošlu cenovou nabídku. Pokud má zájem, náhradní díl objednám. Dále komunikuji s kolegy, abychom naplánovali instalaci objednaných dílů. Svůj den trávím hlavně u počítače a na telefonu.“
Co jsi dělal předtím, než jsi nastoupil do TGS?
„Byl jsem předákem výroby a ještě předtím vedoucí logistiky. Práce dispečera je velká změna a den mi mnohem víc utíká.“
Pavel Stupka – dispečer pro nahlašování servisu
Pavel je u nás sice jen od dubna 2024, ale rychle zapadl. Stejnou pozici dělal 16 let v předchozí firmě, a tak není divu. Na telefonu ho zastihnete prakticky kdykoli, ale stejně vás bude vždy žádat, aby vše bylo i písemně. Ve volném čase si užívá s manželkou farmaření.
Co obnáší tvoje práce, Pavle?
„Když přijde servisní požadavek, musím ho roztřídit, jestli se jedná o záruční nebo pozáruční tiket, případně požadavek na náhradní díl. Vše musím zaevidovat do našeho systému a se zákazníkem plánujeme datum servisu. I když mi zákazník zavolá, vždy se snažím, abychom měli podklady i písemně, včetně chybových hlášek nebo fotky problému. Díky tomu můžeme správně identifikovat, kde je chyba.“
Co tě na práci nejvíc baví?
„Určitě ta různorodost. Každý požadavek je jiný a práce dispečera není stereotypní. Oproti předchozí práci vidím rozdíl v rozhodovacím procesu. Dříve bylo více zodpovědnosti na mě, v TGS má každý útvar svého vedoucího, a tak by to mělo být.“