TGS Zákaznický servis – logistka pro každého zákazníka
Věděli jste, že každý zákazník má kromě svého přiřazeného obchodního zástupce i vlastní logistku? Ano, tento tandem umožňuje, že vám v TGS můžeme zajistit maximální úroveň služeb.
Nikdo asi nebude pochybovat o tom, který z těch dvou je ten krásnější, že? Pro jistotu ale přikládáme fotografii. ?
Jak to funguje:
-
Obchodní zástupce vás navštíví osobně a prodiskutuje vaše potřeby.
-
Zároveň je k dispozici kolegyně na Zákaznickém servisu, která vyřizuje vše potřebné na dálku.
-
Jakmile obchodník vytvoří nabídku, a vy potvrdíte o nabízené zboží zájem, logistka zavede objednávku do systému.
-
Pokud není zboží skladem, objedná ho kolegyně u dodavatelů.
-
Jakmile je objednávka kompletní, předává požadavek do skladu, kde jiné neméně krásné kolegyně připraví balíček a odešlou vám ho.
Každý měsíc takto odchází minimálně 1 500 balíčků zákazníkům po České republice i na Slovensku.
Kromě toho jsou logistky na telefonu a e-mailu k dispozici i pro řešení nestandardních požadavků, reklamací, konsignačních skladů atd. Tak neváhejte a volejte nebo pište!