Na vašem soukromí nám záleží

Tyto webové stránky používají základní funkční cookie k zajištění svého správného fungování a sledovací cookie k pochopení toho, jak se stránkami pracujete. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s používáním cookies.

Podrobnější informace o tom, jak cookies zpracováváme, naleznete v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.

Ze života TGS

Zákaznický servis TGS: Srdce dodavatelského řetězce

17. 09. 2025
Zakaznicky-servis

Zákaznický servis TGS tvoří tým deseti lidí a je svým způsobem srdcem celého prodeje nástrojů v portfoliu TGS. Od samotného založení firmy plní důležitou a nezastupitelnou roli – jak v komunikaci a objednávání zboží u našich dlouholetých dodavatelů, tak i v expedici směrem k zákazníkům.

0

Práce logistek, skladnic i ostatních pracovníků zákaznického servisu (ZS) zahrnuje široké spektrum činností, které vyžadují pečlivost, organizovanost a schopnost rychle reagovat na změny. Hlavní činností zůstává komplexní vyřizování objednávek zákazníků – od jejich zavedení do ERP systému, přes zajištění zboží u dodavatelů, potvrzení termínů dodání, až po vystavení faktur.

K práci ZS ale patří i další, na první pohled nenápadné činnosti, které jsou ve výsledku klíčové pro cash-flow firmy i spokojenost zákazníků. Patří sem správa skladových zásob, upomínání faktur v prodlení, vyřizování reklamací nebo zajišťování přeprav včetně celního řízení.

Srdce, které pumpuje data i zboží

0

Stejně jako lidské srdce pumpuje odkysličenou krev, tak i logistky denně přijímají množství požadavků a nabídek od obchodního týmu, které přetvářejí na zákaznické objednávky. Vše probíhá v rytmu automatizovaného procesu zpracování a expedice. Díky propojení ERP systému s procesním řízením je možné denně zadat stovky dokumentů. Pro představu – v červnu jsme vytvořili 6630 dokladů, z toho 1453 zákaznických objednávek.

A stejně jako srdce pumpuje okysličenou krev zpět do těla, zákaznický servis potvrzuje termíny dodání, expeduje zboží ze skladu a v některých případech ho i přímo zaskladňuje do toolboxů a konsignačních skladů u zákazníků.

Automatizace, která šetří čas i nervy

Logistky úzce spolupracují s kolegyněmi ve skladu. Díky propojení ERP systému s elektronickými čtečkami už dávno neprobíhá dohledávání zboží manuálně. Vše je řízeno pomocí čárových kódů – jak při příjmu, tak při výdeji. Číselně to znamená až 1200 příjemek měsíčně a v nejsilnějších měsících až 2000 zásilek zákazníkům po celé ČR a Slovensku.

0

Na skladech držíme zboží za desítky milionů korun, což představuje správu více než 240 tisíc platných materiálových karet. Objem obrátkového zboží neustále navyšujeme, zejména o produkty vlastní značky TGS.

Stabilní tým, který ví, co dělá

Není náhodou, že právě v zákaznickém servisu pracuje dlouhodobě stabilní tým zkušených kolegyň – některé z nich jsou s námi už více než 10 let. Logistiku bereme vážně. A stejně tak přistupujeme ke každému zákaznickému požadavku. Těšíme se na vaši poptávku.

Zákaznický servis TGS není jen oddělení – je to rytmus, který udržuje celý obchod v pohybu. A právě díky jeho stabilnímu tempu, preciznosti a lidskému přístupu může být každý zákaznický požadavek vyřízen s jistotou, že je v těch nejlepších rukou.

Chtěli byste pracovat společně s námi?

Posouvat hranice ve strojírenství i svoje vlastní?

Prohlédnout volná pracovní místa

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Nikdy.

katalog Katalog Objednat ServisServis Poptávka
Login